Polityka prywatności
Polityka prywatności
- O nas
Polityka przygotowana jest przez TLKP Sp. z o.o. i skierowana do użytkowników strony internetowej: www.tlkp.pl oraz do Klientów, podwykonawców, a także innych osób zainteresowanych współpracą ze Spółką.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest TLKP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Żaryna 2b bud. D, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, pod numerem KRS: 0001072577, NIP: 5214047266
W Spółce został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. Jest nim Adrianna Kamińska. Z IOD można kontaktować się pod adresem biuro@tlkp.pl lub pod numerem telefonu: 98 123 058.
Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób i na zasadach określonych w niniejszej Polityce.
- Postanowienia ogólne
Jednym z jej kluczowych aspektów działalności Spółki jest ochrona praw związanych przetwarzaniem danych osobowych.
Dokładamy starań aby przetwarzanie danych osobowych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej: „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy czy ustawie o rachunkowości).
Spółka jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu Administratora (są to w szczególności firmy dostarczające rozwiązania informatyczne, hostingowe i inne niezbędne takie jak Meta). Przetwarzamy także dane osobowe innych administratorów danych, które zostały powierzone nam w celu świadczenia usług dostarczanych przez nas. Dane przetwarzane są zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa oraz warunkami uzgodnionymi umownie.
Spółka dokłada wszelkich starań aby zastosowane środki zapewniały stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw. Działania w zakresie ochrony danych osobowych oparte są na przyjętych politykach i procedurach.
III. Przetwarzanie danych osobowych
Zapewniamy, aby dane osobowe były:
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
- zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
- adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne dla realizacji celów, w których są przetwarzane;
- prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane. Podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
- przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania;
- przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą lub zniszczeniem.
Dane mogą być przetwarzane w celu:
- zawarcia, wykonania lub rozwiązania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- identyfikacji uprawnień do reprezentowania strony – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO;
- przetwarzania niezbędnego do wypełnienia obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ustawy o rachunkowości, kodeksu prawa pracy, a także innych aktów prawnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią w szczególności, ale nie wyłącznie: w celu prowadzenia działalności marketingowej, badania satysfakcji klientów i określenia jakości obsługi, prowadzenia statystyk, tworzenia zestawień, analiz, dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami, które może podnosić Administrator i które mogą być podnoszone wobec Administratora, jak również w celach archiwalnych, bezpieczeństwa, w zakresie rozpatrywania ewentualnych skarg lub żądań oraz spełnienia zadość zasadzie rozliczalności, o której mowa w art. 5 ust. 2 RODO. (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c i lit. f RODO)
- w jednym lub większej liczbie określonych celów co do których osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Zgoda ta może zostać wycofana w każdym momencie.
- Terminy
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania danego celu, w ramach którego są przetwarzane lub do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą, jeżeli są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Dane będą przetwarzane wyłącznie w czasie, zakresie i celach dozwolonych przez przepisy prawa.
- Prawa
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Ci następujące prawa do:
- informacji udzielanych przy pozyskiwaniu danych osobowych;
- informacji udzielanych na wniosek – o tym, czy dane są przetwarzane, oraz innych kwestiach określonych w art. 15 RODO, w tym prawa do kopii danych;
- bycia zapomnianym;
- ograniczenia przetwarzania;
- uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych lub innych. Sprzeciw można złożyć poprzez kontakt z Administratorem;
- niepodlegania decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu);
- informacji o naruszeniu ochrony danych osobowych;
- wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem;
- wniesienia skargi – skarga jest wnoszona do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
W celu kontaktu odnośnie realizacji danego prawa prosimy o kontakt poprzez:
Adres email: biuro@tlkp.pl
Adres do korespondencji: ul. Żaryna 2b bud. D, 02-593 Warszawa.
- Kontakt
Informacji udzielamy na piśmie lub w inny sposób, w tym – w stosownych przypadkach – elektronicznie. Jeżeli tego zażądasz, informacji możemy udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzimy Twoją tożsamość. Jeśli przekażesz swoje żądanie elektronicznie, w miarę możliwości informacje także zostaną przekazane elektronicznie, chyba że wskażesz nam inną preferowaną formę komunikacji.
VII. Terminy
Informacji staramy się udzielać niezwłocznie – z zasady w terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania. Jednak w każdym przypadku, w terminie miesiąca od otrzymania żądania poinformujemy Cię o podjętych działaniach i (w stosownych przypadkach) o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyny takiego opóźnienia.
VIII. Podwykonawcy/podmioty przetwarzające
Podmiotom trzecim udostępniamy Twoje dane za Twoją zgodą lub gdy jesteśmy do tego zobowiązani na podstawie przepisów prawa. Jeżeli współpracujemy z podmiotami, które w naszym imieniu przetwarzają dane osobowe, korzystamy wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- Zewnętrzne podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu naszych czynności
- podmioty i organy upoważnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, banki w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
- podmioty współpracujące w ramach kampanii marketingowych,
- kurierzy, operatorzy pocztowi
- podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingowe, a także obsługujące nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniające nam narzędzia teleinformatyczne,
- podmioty świadczące nam pomoc prawną, podatkową, rachunkową
- dostawca platformy szkoleniowej w przypadku wykupienia kursu online,
- dostawca płatności internetowych w przypadku wykupienia kursu online,
- Inni administratorzy danych przetwarzający dane we własnym imieniu:
- podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorem danych,
- właściciel portalu społecznościowego Facebook i Instagram na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez Facebook i Instagram dostępnych na odpowiednich stronach internetowych.
- Upoważnienia
Dokładamy starań, by każda osoba działająca z naszego upoważnienia i mająca dostęp do Twoich danych osobowych przetwarzała je wyłącznie na nasze polecenie, chyba że inne wymagania wynikają z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego.
XII. Pliki cookies
Polityka korzystania przez serwis z plików cookies (ciasteczek).
- a) Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- b) Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel serwisu
- c) Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisie nie przechowuje żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników i służą do celów statystycznych.
- d) Domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) zezwala na obsługę plików cookies na urządzeniu Użytkownika na którym jest uruchomiona. W większości przypadków oprogramowanie w tym zakresie można skonfigurować samodzielnie w tym między innymi wymusić automatyczne blokownie plików cookies. Kwestie związane z konfiguracją sposobu obsługi plików cookies znajdują się w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowe). Należy mieć na uwadze, że ustawienia ograniczeń w stosunku do obsługi plików cookies mogą mieć wpływ na działanie niektórych funkcjonalności,
XIII. Zmiany w polityce prywatności
W celu zapewnienia, iż Polityka prywatności spełnia przez cały czas aktualne wymogi nałożone w przepisach prawa, zastrzegamy sobie prawo do wnoszenia do niej zmian w dowolnym czasie. Powyższe ma również zastosowanie w przypadkach, gdy Polityka prywatności wymaga zmian w celu objęcia nią nowych lub zmienionych produktów lub usług. Zmiany będą obowiązywały od chwili ich publikacji na Stronie.