Polityka prywatności

Polityka prywatności

  1. O nas

Polityka przygotowana jest przez TLKP Sp. z o.o. i  skierowana do użytkowników strony internetowej: www.tlkp.pl oraz do Klientów, podwykonawców, a także innych osób zainteresowanych współpracą ze Spółką.

Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest TLKP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Żaryna 2b bud. D, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, pod numerem KRS: 0001072577, NIP: 5214047266

W Spółce został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. Jest nim Adrianna Kamińska. Z IOD można kontaktować się pod adresem biuro@tlkp.pl lub pod numerem telefonu: 98 123 058.

Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób i na zasadach określonych w niniejszej Polityce.

  1. Postanowienia ogólne

Jednym z jej kluczowych aspektów działalności Spółki jest ochrona praw związanych przetwarzaniem danych osobowych.

 

Dokładamy starań aby przetwarzanie danych osobowych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej: „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy czy ustawie o rachunkowości).

 

Spółka jest Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu Administratora (są to w szczególności firmy dostarczające rozwiązania informatyczne, hostingowe i inne niezbędne takie jak Meta). Przetwarzamy także dane osobowe innych administratorów danych, które zostały powierzone nam w celu świadczenia usług dostarczanych przez nas. Dane przetwarzane są zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa oraz warunkami uzgodnionymi umownie.

 

Spółka dokłada wszelkich starań aby zastosowane środki zapewniały stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw. Działania w zakresie ochrony danych osobowych oparte są na przyjętych politykach i procedurach.

III. Przetwarzanie danych osobowych

Zapewniamy, aby dane osobowe były:

  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne dla realizacji celów, w których są przetwarzane;
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane. Podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania;
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą lub zniszczeniem.

 

Dane mogą być przetwarzane w celu:

  • zawarcia, wykonania lub rozwiązania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • identyfikacji uprawnień do reprezentowania strony – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO;
  • przetwarzania niezbędnego do wypełnienia obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ustawy o rachunkowości, kodeksu prawa pracy, a także innych aktów prawnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią w szczególności, ale nie wyłącznie: w celu prowadzenia działalności marketingowej, badania satysfakcji klientów i określenia jakości obsługi, prowadzenia statystyk, tworzenia zestawień, analiz, dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami, które może podnosić Administrator i które mogą być podnoszone wobec Administratora, jak również w celach archiwalnych, bezpieczeństwa, w zakresie rozpatrywania ewentualnych skarg lub żądań oraz spełnienia zadość zasadzie rozliczalności, o której mowa w art. 5 ust. 2 RODO. (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c i lit. f RODO)
  • w jednym lub większej liczbie określonych celów co do których osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Zgoda ta może zostać wycofana w każdym momencie.

 

  1. Terminy

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania danego celu, w ramach którego są przetwarzane lub do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą, jeżeli są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Dane będą przetwarzane wyłącznie w czasie, zakresie i celach dozwolonych przez przepisy prawa.

 

  1. Prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Ci następujące prawa do:

  • informacji udzielanych przy pozyskiwaniu danych osobowych;
  • informacji udzielanych na wniosek – o tym, czy dane są przetwarzane, oraz innych kwestiach określonych w art. 15 RODO, w tym prawa do kopii danych;
  • bycia zapomnianym;
  • ograniczenia przetwarzania;
  • uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych lub innych. Sprzeciw można złożyć poprzez kontakt z Administratorem;
  • niepodlegania decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu);
  • informacji o naruszeniu ochrony danych osobowych;
  • wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  • wniesienia skargi – skarga jest wnoszona do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W celu kontaktu odnośnie realizacji danego prawa prosimy o kontakt poprzez:

Adres email: biuro@tlkp.pl

Adres do korespondencji: ul. Żaryna 2b bud. D, 02-593 Warszawa.

 

  1. Kontakt

Informacji udzielamy na piśmie lub w inny sposób, w tym – w stosownych przypadkach – elektronicznie. Jeżeli tego zażądasz, informacji możemy udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzimy Twoją tożsamość. Jeśli przekażesz swoje żądanie elektronicznie, w miarę możliwości informacje także zostaną przekazane elektronicznie, chyba że wskażesz nam inną preferowaną formę komunikacji.

 

VII. Terminy

Informacji staramy się udzielać niezwłocznie – z zasady w terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania. Jednak w każdym przypadku, w terminie miesiąca od otrzymania żądania poinformujemy Cię o podjętych działaniach i (w stosownych przypadkach) o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyny takiego opóźnienia.

 

VIII. Podwykonawcy/podmioty przetwarzające

Podmiotom trzecim udostępniamy Twoje dane za Twoją zgodą lub gdy jesteśmy do tego zobowiązani na podstawie przepisów prawa. Jeżeli współpracujemy z podmiotami, które w naszym imieniu przetwarzają dane osobowe, korzystamy wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

Odbiorcami  danych osobowych mogą być:

  • Zewnętrzne podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, uczestniczące w wykonywaniu naszych czynności
  • podmioty i organy upoważnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, banki w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
  • podmioty współpracujące w ramach kampanii marketingowych,
  • kurierzy, operatorzy pocztowi
  • podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingowe, a także obsługujące nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniające nam narzędzia teleinformatyczne,
  • podmioty świadczące nam pomoc prawną, podatkową, rachunkową
  • dostawca platformy szkoleniowej w przypadku wykupienia kursu online,
  • dostawca płatności internetowych w przypadku wykupienia kursu online,
  • Inni administratorzy danych przetwarzający dane we własnym imieniu:
  • podmioty współpracujące z nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, prawnych – w zakresie w jakim staną się administratorem danych,
  • właściciel portalu społecznościowego Facebook i Instagram na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez Facebook i Instagram dostępnych na odpowiednich stronach internetowych.
  1. Upoważnienia

Dokładamy starań, by każda osoba działająca z naszego upoważnienia i mająca dostęp do Twoich danych osobowych przetwarzała je wyłącznie na nasze polecenie, chyba że inne wymagania wynikają z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego.

 

XII. Pliki cookies

Polityka korzystania przez serwis z plików cookies (ciasteczek).

  1. a) Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. b) Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel serwisu
  3. c) Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. Pliki Cookies stosowane w serwisie nie przechowuje żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników i służą do celów statystycznych.
  4. d) Domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) zezwala na obsługę plików cookies na urządzeniu Użytkownika na którym jest uruchomiona. W większości przypadków oprogramowanie w tym zakresie można skonfigurować samodzielnie w tym między innymi wymusić automatyczne blokownie plików cookies. Kwestie związane z konfiguracją sposobu obsługi plików cookies znajdują się w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowe). Należy mieć na uwadze, że ustawienia ograniczeń w stosunku do obsługi plików cookies mogą mieć wpływ na działanie niektórych funkcjonalności,

 

XIII. Zmiany w polityce prywatności

W celu zapewnienia, iż Polityka prywatności spełnia przez cały czas aktualne wymogi nałożone w przepisach prawa, zastrzegamy sobie prawo do wnoszenia do niej zmian w dowolnym czasie. Powyższe ma również zastosowanie w przypadkach, gdy Polityka prywatności wymaga zmian w celu objęcia nią nowych lub zmienionych produktów lub usług. Zmiany będą obowiązywały od chwili ich publikacji na Stronie.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    Scroll to Top