Regulamin Sklepu

Bardzo mi miło, że zdecydowałaś/eś się na zakupy w Sklepie i zapoznanie się z Regulaminem!

Poniżej znajdziesz regulamin dotyczący szczegółowych zasad sprzedaży w sklepie internetowym dostępnym pod domeną tlkp.pl, w tym zasad zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych.

Regulamin obowiązuje od 15 lipca 2024 roku i jest to jego pierwsza wersja.

Jeżeli masz pytania bądź coś jest niejasne skontaktuj się ze mną.

Chętnie udzielę Ci wszystkich potrzebnych wyjaśnień i informacji.

Dane kontaktowe

Sklep Internetowy dostępny jest pod domeną tlkp.pl i jest prowadzony przez spółkę TLKP Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie ul. Stanisława Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa, , wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001072577posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 5214047266, REGON 527079628.
Możesz skontaktować się ze Spółką jako Sprzedawcą:
1) drogą korespondencji e-mail wysyłając e-mail na adres office@tlkp.pl lub
2) pod numerem telefonu 698-123-058
-pamiętaj jednak, że preferowany jest kontakt mailowy, który pozwoli na zachowanie dowodów prowadzenia korespondencji.
Zaważając na powyższe niniejszym przyjmujemy Regulamin Sklepu Internetowego określający zasady sprzedaży w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.

§1 Definicje
1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
• ogólne warunki korzystania ze Sklepu,
• zasady składania Zamówień w Sklepie,
• zasady świadczenia usług drogą elektroniczną,
• procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
2. Sprzedawca świadczy usługi na terytorium Polski. Klient chcący dokonać zakupu w Sklepie i mający miejsce zamieszkania lub stałego wykonywania działalności gospodarczej czy siedziby poza terytorium Polski powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przed dokonaniem zakupu.
3. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniżej wskazane pojęcia mają następujące znaczenie:
1) Cena – wskazana suma jaką Klient zobowiązuje się zapłacić w momencie złożenia Zamówienia na rzecz Sprzedawcy za Produkt lub Usługę cyfrową.
2) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
3) Dowód zakupu – faktura VAT wystawiona zgodnie z danymi wskazanymi przez Klienta w momencie składania Zamówienia.
4) DSA – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE.
5) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu, która posiada miejsce zamieszkania na terytorium Polski.
6) Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
7) Konsument – klient będący osobą fizyczną posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
8) Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach których Administrator tworzy dodatkowe kanały komunikacji z Użytkownikiem lub innym odbiorcą dostarczanych przez niego informacji czy treści, czy to w ramach zamówienia, w ramach publikowania treści publicznie dostępnych dla szerokiego grona odbiorców, czy też w ramach pozostałych form kontaktu z Użytkownikiem, w tym kontaktu związanego z ofertami handlowymi, co w szczególności dotyczy: grup społecznościowych prywatnych lub publicznych, kanałów na platformach społecznościowych, kont publicznych.
9) Moderacja Treści – działania podejmowane przez Administratora lub współpracujące z nim podmioty, których celem jest zwalczanie Nielegalnych Treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z Usług. Środki te mogą wpływać na dostępność, widoczność i osiągalność takich Treści.
10) Nielegalne Treści – informacje, które są lub poprzez odniesienie do działania są niezgodne z jakimkolwiek prawem, w tym prawem Unii Europejskiej.
11) Platforma internetowa – usługa hostingu, która na żądanie Użytkownika przechowuje i rozpowszechnia publiczne informacje, chyba że takie działanie jest nieznaczną lub wyłącznie poboczną cechą innej usługi lub nieznaczną funkcją głównej usługi i ze względów obiektywnych i technicznych nie można z niej skorzystać bez takiej innej usługi, a wyłącznie takiej cechy lub funkcji w taką inną usługę nie jest sposobem na obejście stosowania DSA.
12) Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
13) Produkt – dostępna w Sklepie treść cyfrowa w postaci pliku elektronicznego stanowiąca dane oraz będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą mogąca stanowić wzór dokumentu, szkolenie, prezentację bądź mogąca przybrać jakikolwiek inną formę.
14) Przedsiębiorca indywidualny lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Klient będący osobą fizyczną, który zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w ramach Sklepu, która jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale z treści stosunku wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
15) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
16) Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu, który jednocześnie obejmuje warunki korzystania z Usługi pośredniej regulujący stosunki pomiędzy Sprzedawcą, jako dostawcą a Użytkownikiem określane jako Regulamin DSA.
17) RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
18) Sklep – sklep internetowy dostępny pod domeną tlkp.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów Produktów lub Usług cyfrowych.
19) Sprzedawca lub Administrator – TLKP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001072577posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 5214047266, REGON 527079628.
20) Treści – informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie na Stronie, w Mediach Społecznościowych lub na innych platformach należących lub moderowanych przez Administratora
21) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży dostarczenia Produktu lub Usługi cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, na mocy której Sprzedawca przenosi lub zobowiązuje się do dostarczenia Produktu lub Usługi cyfrowej, w tym każdą umowę, której przedmiotem są zarówno towary, jak i usługi, a Klient zobowiązuje się do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Produkt lub Usługę cyfrową.
22) Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
23) Usługa cyfrowa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu. Jest to w szczególności usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
24) Usługa pośrednia – jedna ze świadczonych usług społeczeństwa informacyjnego polegająca na:
• usłudze „cachingu” polegającej na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Użytkownik, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców,
• usłudze zwykłego przekazu – rozumiana jako transmisja w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazywanych przez Użytkownika lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;
• usłudze hostingu – polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika na jego żądanie.
25) Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
26) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta .
27) Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
28) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
29) Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
30) Użytkownik – osoba korzystająca z usług pośrednich lub innych usług społeczeństwa informacyjnego dostarczanych przez Administratora w szczególności poprzez Sklep, serwisu w domenie tlkp.pl oraz mediów społecznościowych Administratora.
31) Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta oraz zobowiązanie się do zapłaty przez Klienta na rzecz Sprzedawcy, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

§ 2 Zasady ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z domeny tlkp.pl, w tym także ze Sklepu i składania w nim Zamówień.
2. Regulamin jest dostępny i bezpłatny dla każdego Klienta przed zawarciem jakiejkolwiek Umowy oraz przed dokonaniem zakupu w Sklepie.
3. Dokonanie zakupu w Sklepie wiąże się z automatyczną i nieodwołaną akceptacją postanowień Regulaminu przez Klienta. Dokonanie akceptacji postanowień Regulaminu jest niezbędne do złożenia Zamówienia w Sklepie oraz zawarcia jakiejkolwiek umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej.
4. Wszelkie informacje zawarte w Serwisie lub Sklepie w tym opisy, zakresy usług i oferowanych wzorów oraz ceny stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia Umowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
5. Zabronione jest wszelkie działanie Klienta zmierzające do wykorzystania nabytych w Sklepie Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych niezgodnie z ich przeznaczeniem w sposób, który naruszyłby jakiekolwiek interesy Sprzedawcy, w szczególności jakiekolwiek dalsze udostępnianie nabytych Produktów bądź ich odsprzedaż bez wyraźnej zgody Sprzedawcy.

§3 Zasady składania Zamówień
1. Klient może nabyć Produkt lub Usługę cyfrową poprzez złożenie Zamówienia na odpowiedniej podstronie Sklepu, o ile to możliwe wybierając odpowiedni wariant oraz cenę Produktu lub Usługi cyfrowej.
2. Złożenie przez Klienta Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia Umowy sprzedaży.
3. Składając Zamówienie Klient jest obowiązany do wskazania prawdziwych danych w zakresie:
• imienia i nazwiska lub nazwy firmy,
• numeru NIP oraz innych danych identyfikacyjnych firmę jeżeli zakup jest dokonywany przez Przedsiębiorcę,
• adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
• numeru telefonu (opcjonalnie),
• adresu e-mail,
4. Posługiwanie się pseudonimem lub nieprawidłowymi danymi jest niedozwolone.
5. W celu złożenia Zamówienia konieczna jest akceptacja Regulaminu. Regulamin uznaje się za automatycznie zaakceptowany poprzez złożenie Zamówienia bądź poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka (o ile jest udostępnione). Akceptacja Regulaminu jest niezbędna do złożenia Zamówienia.
6. W celu skutecznego złożenia Zamówienia Klient jest zobowiązany do podjęcia kolejnych kroków zgodnie z procedurą wskazaną na stronie Sklepu, w szczególności poprzez dodanie Produktu lub Usługi cyfrowej do koszyka oraz dokonanie płatności.
7. Klient ma możliwość modyfikacji Zamówienia w zakresie wybranych Produktów, Usług cyfrowych, danych osobowych oraz formy płatności do momentu realizacji Zapłaty.

§4 Sprzedaż Produktów lub Usług cyfrowych
1. Złożenie Zamówienia w Sklepie zgodnie ze wskazaną procedurą wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz Sprzedawcy.
2. Do każdego zrealizowanego i opłaconego Zamówienia zostanie wystawiony Dowód Zakupu w postaci faktury. Faktura zostanie wystawiona na dane wskazane w Zamówieniu (faktura imienna lub faktura na firmę jeżeli Klient zgłosi taką potrzebę oraz wskaże niezbędne dane).
3. W przypadku błędnych danych na fakturze o której mowa w ust. 2 powyżej Klient poinformuje Sprzedawcę o błędach w terminie 7 dni. Sprzedawca po zgłoszeniu prawidłowych danych wystawi fakturę korektę.
4. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą dokonania skutecznej płatności przez Klienta. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
5. Zakup potwierdzony jest poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia. Klient jest zobowiązany podać prawidłowy adres e-mail, w szczególności niezawierający literówek czy błędów, co uniemożliwi kontakt z Klientem bez winy Sprzedawcy.
6. Sprzedawca prześle Klientowi Produkt na wskazany w zamówieniu adres e-mail w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Sprzedaży Produktu.
7. Świadczenie Usług cyfrowych w szczególności konsultacja online odbędzie w terminie uzgodnionym przez Klienta oraz Sprzedającego w terminie 30 dni od dnia złożenia i opłacenia Zamówienia na zasadach określonych w §4 Regulaminu.
8. Sprzedawca odstąpi od Sprzedaży w przypadku niedokonania przez Klienta płatności zgodnie z zasadami Regulaminu.
9. Umowa ma charakter jednorazowy. Klient składając każde Zamówienie w Sklepie zawiera nową umowę Sprzedaży.
§4 Usługi cyfrowe i Produkty
1. W Sklepie są bądź mogą być dostępne następujące Produkty oraz Usługi cyfrowe:
• E-konsultacje
• E-booki
• Wzory i pakiety dokumentów
• Szkolenia
2. Opis Produktów oraz Usługi cyfrowej oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisie w Sklepie przy danym Produkcie lub Usłudze cyfrowej.
3. Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy Produkt zostanie przesłany w wiadomości e-mail na adres wskazanych przez Klienta w Zamówieniu.
4. Usługi cyfrowe będą w szczególności dotyczyły usługi e-konsultacji, która przeprowadzana jest w formie online za pomocą jednego z komunikatorów w szczególności MS Teams lub Google Meet. W wyjątkowych sytuacjach, na wyraźną prośbę Klienta e-konsultacja może odbyć się telefonicznie.
5. E-konsultacje udzielane są na podstawie przesłanego przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta linku do spotkania na wybranej platformie do komunikacji elektronicznej poprzez nawiązanie połączenia w ustalonym terminie.
6. Link do spotkania będzie przekazany przez Sprzedającego na adres e-mail Klienta po uprzednim wspólnym uzgodnieniu terminu spotkania lub po wyborze terminu spotkania w kalendarzu elektronicznym na stronie Sklepu, o ile taki został udostępniony.
7. Termin konsultacji zostanie wyznaczony w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia i odbędzie się maksymalnie w terminie 30 dni od dnia złożenia Zamówienia zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
8. W szczególnych przypadkach konsultację można również uznać za zrealizowaną w przypadku przesłania na adres e-mail Klienta wiadomości z analizą/opisem przedstawionej przez Klienta sprawy bądź przesłanych dokumentów.
9. Klient powinien przynajmniej 24 godziny przed e-konsultacją przekazać Sprzedawcy opis i szczegóły sprawy, która ma stanowić przedmiot konsultacji.
10. Jeżeli Klient mimo uzgodnienia terminu oraz przesłania linku do spotkania zgodnie z niniejszym paragrafem Regulaminu nie stawi się na e-konsultacji będzie ona uważana za zrealizowaną, o ile Klient nie zawnioskuje o zmianę terminu przynajmniej na 24 godziny przed pierwotnie ustalonym terminem.
11. Jedna e-konusltacja obejmuje 60 minutową rozmowę. W przypadku wykupienia jednego z dostępnych pakietów e-konsultacji możliwe jest odbycie jednego spotkania, które będzie trwało odpowiednio dłużej bądź ustalenia kilku odrębnych terminów zgodnie z wybranym pakietem. W ramach e-konultacji możliwa jest również analiza dokumentów, która jest wliczana do czasu trwania konsultacji.
12. Sprzedawca może również umożliwiać korzystanie z Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych bezpłatnie w szczególności w formie e-booka, webinaru, mailingu, bądź innych wzorów.

§5 Cena oraz Sposoby Płatności
1. Cena za dostarczenie danego Produktu oraz Usługi Cyfrowej jest uwidoczniona na stronie Sklepu przy danym Produkcie lub Usłudze w złotych polskich i zawiera wszelkie należne cła i podatki, w tym podatek VAT (cena brutto).
2. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie automatycznie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Produktów lub Usług cyfrowych, w tym również udzielania rabatów, wprowadzania nowych Produktów i Usług cyfrowych oraz wszelkich innych zmian zgodnie z uznaniem Sprzedającego.
4. W przypadku rabatu, promocji bądź innej czasowej zmiany ceny jakiegokolwiek Produktu lub Usługi cyfrowej Sprzedający odrębnie poinformuje o zasadach skorzystania oraz okresie obowiązywania.
5. Realizując wynikający z prawa obowiązek w każdym przypadku informowania o obniżonej cenie Sprzedawca poinformuje o najniższej cenie danego Produktu lub Usługi cyfrowej w okresie ostatnich 30 dni kalendarzowych sprzed wprowadzenia obniżki.
6. Płatności w Sklepie akceptowalne są w sposoby uwidocznione w Sklepie lub odpowiedniej podstronie. Jeżeli Klient chciałby zrealizować płatność standardowym przelewem powinien o przedmiotowym poinformować Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail.

§6 Reklamacje
1. Na Sprzedawcy ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Produktu oraz Usługi cyfrowej bez wad.
2. Reklamacje rozpatrywane są w odmienny sposób dla Konsumentów oraz pozostałych Klientów.
3. Jeżeli dostarczony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) to podstawy odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, są określone w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
4. Szczególne zasady rozpatrywania reklamacji zostają określone w stosunku do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach Konsumentów.
5. Odpowiedzialność względem Klienta niebędącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z tytułu rękojmi za Towar zostaje wyłączona.
6. Jeżeli otrzymany przez Klienta będącego Konsumentem Produkt jest wadliwy, może on skorzystać z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
7. Konsument może złożyć reklamację:
• pisemnie na adres: ul. S. Żaryna 2b/D, 02-593 Warszawa;
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@tlkp.pl
8. Aby reklamacja została uznana za skuteczną musi zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz związane z nią żądanie. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to Sprzedawca uznał za uzasadnione.
10. Obniżona Cena o której mowa w ust. 9 powyżej musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową.
11. Sprzedawca dokona do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Produktowi lub Usłudze cyfrowej niezgodnej z Umową.
12. Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

§7 Odstąpienie Konsument
1. Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w mailowej na adres office@tlkp.pl lub listownie na adres: S. Żaryna 2B/D, 02-593 Warszawa.
3. Sprzedawca zwróci, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w następujących przypadkach:
1) świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie utrwalone na papierze lub, za zgodą Klienta, na innym trwałym nośniku;

5. W przypadku wystawienia faktury korygującej faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę. Klient odeśle informację zwrotną o odebraniu przez niego faktury korygującej.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Produktów lub Usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do treści cyfrowych, o ile jest to możliwe.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Produktu lub Usługi cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Produktu lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
8. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta znajdują zastosowanie także w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§8 Reklamacje Przedsiębiorców

1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami, zgodnie z definicja zawartą w niniejszym Regulaminie.
2. W przypadku sprzedaży Produktu lub Usługi cyfrowej w obrocie między przedsiębiorcami zawodowymi na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi.
3. Odpowiedzialność względem Klienta niebędącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z tytułu rękojmi za Towar zostaje wyłączona.
4. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą zawodowym z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu lub Usługi cyfrowej w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy zawodowego.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą zawodowym zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§9 Dane osobowe
1. Podanie danych osobowych przez Klienta w Sklepie jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy o dostarczenie Produktu lub Usług Cyfrowych. Klient nie jest uprawniony do podawania jako swoich danych osobowych podmiotów trzecich kub danych fikcyjnych.
2. Wszelkie kwestie odnoszące się do ochrony danych osobowych oraz sposobów wykorzystywania plików cookies zostały szczegółowo uregulowane w Polityce Prywatności.

§10 Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu oraz nabywania Produktów i Usług cyfrowych niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych, w wersji najnowszej lub w wersji poprzedzającej wersję najnowszą: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge oraz dostęp do poczty elektronicznej (ważny i aktywny adres e-mail), klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi JavaScript.
§10 Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
1. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu, w tym oferowanych usług, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. Klient musi szanować dobra osobiste oraz prawa autorskie i własności intelektualne Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§11 Rozwiązywanie sporów
1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich Konsument ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy ODR pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
2. Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
3. Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub złożenie wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.

§12 Prawa autorskie
1. Wszelkie Produkty, Usługi cyfrowe oraz inne treści udostępnione w domenie tlkp.pl w tym w szczególności w Sklepie, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy bądź określonych osób trzecich w przypadku ich udostępnienia na użytek Sklepu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
2. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie), a także publiczne wyświetlanie. Jeżeli Klient nie wyraża na przedmiotowe zgody jest obowiązany do złożenia pisemnego i wyraźnego oświadczenia Sprzedawcy w formie mailowej na adres office@tlkp.pl bądź na adres korespondencyjny ul. S. Żaryna 2B/D, 02-593 Warszawa.
3. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Produktów lub Usług cyfrowych. Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z nich jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
1) Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Produktów oraz Usług cyfrowych,
2) Zapis metodą cyfrową oraz wszelkie modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.
4. Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Produktu lub Usług cyfrowych. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie ceny za Produkt lub Usługę cyfrową dokonywanej przez Klienta.
5. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu lub Usługi cyfrowej, jak i ich części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
1) udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim,
2) publikowanie w jakiejkolwiek formie,
3) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
6. Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkty lub Usługi cyfrowe nie zostały ujawnione jakimkolwiek osobom trzecim.
7. Sprzedawca informuje Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie jakichkolwiek Produktów oraz Usług cyfrowych udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§13 DSA
1. Sprzedawca jest dostawcą Usług pośrednich w rozumieniu DSA, oferującym usługi hostingu.
2. Usługi pośrednie świadczone przez Administratora polegają na umożliwieniu Użytkownikowi zamieszczenia ramach Strony następujących Treści:
• Komentarze;
• opinie i oceny.
3. Administrator świadczy również Usługi pośrednie w ramach swoich profil dostępnych w Mediach społecznościowych, pod adresami:
• Instagram
• Facebook
• LinkedIn
• YouTube
• TikTok
4. Usługi pośrednie, o których mowa w pkt. 3 powyżej, to:
1) dodanie komentarzy;
2) dodawanie postów;
3) dodawanie ocen i opinii;
4) inne formy interakcji umożliwiające pozostawianie Treści dostępne w ww. portalach.
5. W ramach Strony nie dochodzi do maszynowego/automatycznego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkowników.
6. Użytkownik może zakończyć korzystanie z usług Administratora w dowolnym momencie. Użytkownik może zakończyć korzystanie z usług w dowolnej dostępnej formie np. wypisanie się z danej usługi, zaprzestanie obserwowania naszych Mediów Społecznościowych,
7. Pozostałe warunki korzystania ze Strony określają:
• polityka prywatności
• Regulamin

§14 Postanowienia końcowe
1. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierane są w języku polskim.
2. Wszelkie ewentualne spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania Umowy o dostarczenie treści cyfrowych lub umów o świadczenie usług drogą elektroniczną z Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
3. Sprzedawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
1. konieczność zmiany Regulaminu z uwagi na zmianę przepisów prawa wpływającą na jego treść;
2. konieczności dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wydanych przez odpowiedni organ;
3. zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowanej przyczynami technicznymi;
4. zmiany zakresu lub zasad świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez wprowadzenie nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług oferowanych Klientowi;
5. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie;
6. zmiany danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych teleadresowych;
7. zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu;
8. przeciwdziałanie nadużyciom;
9. zmiany warunków korzystania ze Sklepu Internetowego, mająca na celu poprawę obsługi Klientów.
4. Wyżej wskazany katalog przyczyn do zmiany Regulaminu nie jest zamknięty.
5. Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez udostępnienie tekstu jednolitego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
6. Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną tlkp.pl w taki sposób że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    Scroll to Top